
Fins a finals de gener el web del Campus estarà inactiu, sense que s'hi pengin noves noticies ni s'afegeixin actes a l'agenda, degut a que el responsable del web estarà de viatge en ruta des de Reus a Dakar (Senegal). Per tant tampoc s'enviaran correus informatius a través de la llista de subscriptors del web. Disculpeu per aquesta aturada temporal, especialment els que ens feu arribar informacions per posar i per difondre, així com els que teniu el costum d'entrar al web per informar-vos. A finals de gener tornarem a l'activitat. |