Us informem de què ja estem convocant la QUARTA CADENA HUMANA, pel dissabte 15 de DESEMBRE a les 7 del vespre a Tarragona, per manifestar el desig ciutadà de preservar la Platja Llarga de Tarragona i el seu paisatge de fons. Des del PLA de la SEU fins a l’AJUNTAMENT, pel CARRER MAJOR. Aquesta vegada hem d'arribar a la porta de la Catedral! Us demanem un esforç de difusió (boca a boca, imprimir cartells i paperetes i posar-los i repartir-les, posar-les en els vostres cotxes, etc ...) Teléfon de contacte 690700191 Plataforma “Salvem la Platja Llarga de Tarragona i el Turó de Mas Rabassa” Més informació, fulls, cartells,... al web: www.moviments.net/platjallarga PS1: Com veieu hem ampliat una mica el nom de la Plataforma per recordar a l'Ajuntament que la Platja Llarga és també el seu paisatge de fons, i que no volem les urbanitzacions on volen posar-les PS2: Tenim un myspace, des de fa uns dies, amb més de 1000 visites: www.myspace.com/salvemlaplatjallargadetarragona Per fer comentaris heu de tenir el vostre propi myspace, però per mirar-vos-lo no fa falta. Hi trobareu els videos, les músiques, alguns articles en premsa, i molts amics i amigues i molts comentaris que ens animen molt.... |