 Jornada el 3 de març i manifestació el 17 de març a Barcelona contra la guerra. Aturem la guerra · Fora les forces d’ocupació. - Jornada: No a la guerra, 4 anys després. Dissabte, 3 de març, CCCB, Montalegre 5, Barcelona (Metro: Pl. Catalunya) 16.30h: Curtmetratge: el paper de les dones en la resistència a l’Iraq 17.00h: Crisi del model energètic: guerra i alternatives Intervindrà: Enric Tello (professor d’Història Econòmica de la UB) 19.00h: Situació al Pròxim Orient: conflicte i resistències Intervindran: Iman Jamas (periodista iraquiana) • Carlos Taibo (professor de Ciències Polítiques a la Univ. Autónoma de Madrid) - Manifestació: Contra la guerra i les ocupacions. Dissabte 17 de març 17h • Barcelona: Pça. Universitat – Pça. Sant Jaume Convoca: Plataforma Aturem la Guerra Més informació: www.aturemlaguerra.org Materials en PDF: cartell mani 17 març: http://www.aturemlaguerra.org/arxius/cartel_17_m.pdf octaveta mani 17 març: http://www.aturemlaguerra.org/arxius/octaveta_17_m.pdf Plataforma Aturem la Guerra Web: http://www.aturemlaguerra.org/ Llista de correu: http://www.grups.pangea.org/mailman/listinfo/llista-aturemlaguerra |