 Del 14 al 24 de setembre, 10 dies de les festes de Santa Tecla a Tarragona. Consulteu l'inabastable programa d'actes a: santatecla.tarragona.cat/programa/santa_tecla_2008.pdf Per la nostra banda, de l'apartat musical destacarem alguns dels concerts i propostes que més ens interessen, en el programa d'actes hi teniu informació més detallada: - Ska Cubano (Cuba, Anglaterra, Jamaica, Japó), diumenge 14 a les 23 h. a la plaça del Rei - El Bicho (rock flamenc), dilluns 15 a les 22.30 h. a la plaça de la Font - Orquesta Chekara de Tetuán (andalusí, àrab i flamenc), dimarts 16 a les 22.30 h. a la plaça del Rei - THC Reggae Sound Sistem & Friends, dimarts 16 a les 24 h. al Cau - La Pegatina (rumba i mestissatge), dimecres 17 a les 21.30 h. al Cau - Obrint Pas i La Troba Kung-Fu, dimecres 17 a les 22.30 h. a la plaça de la Font - Zulú 9.30 (reggae, fusió, latin), dimecres 17 a les 23 h. al Parc de les Granotes - Dijeila (mestissatge), dimecres 17 a les 24 h. al Cau - Pepet i Marieta, dijous 18 a les 22 h. a la plaça de la Mitja Lluna - @rt-e, festival de creació visual i musica avançada, els dies 18, 19, 20, 21 i 22, en especial el dissabte 20 al Camp de Mart des de les 22 h. amb un escenari dedicat al reggae amb Game Over Selectors, THC Reggae, Rebelmadiaq i Bad Souns System - Tupaquito Festival, a partir de les 24 h. a la Via de l'Imperi Romà, dijous 18 sessió reggae, divendres 19 rumba i dissabte 20 llatina - La Carrau (folk fusió), dijous 18 a les 24 h. a la plaça del Rei - Les Barraques, activitats i concerts el divendres 19 (Cesk Freixas, Pinball, At Versaris, Tumbuctú i Bongo Botrako) i el dissabte 20 (Insurgents, Movemento, Ara Mateix, Revolta 21 i Extracto de Lúpulo), al passeig de les Palmeres, xiringuitos de col·lectius socials i alternatius - Strombers, divendres 19 a la 1 h. de la matinada a la plaça del Rei - La Voz de los Nadie i Rosendo, dissabte 20 a les 22.30 h., al c/Prades, al Pilar, al costat de Torreforta - The Pepper Pots (música jamaicana 60-70) i Los Fulanos, dissabte 20 a les 24 h. al recinte Firal - Reggae & Ska Splash al Parc de les Granotes, dilluns 22 a la 1 h. de la matinada amb Xitxarel·los i Skatacrak, i dimarts 22 a les 24 h. amb Dr. Calypso i tot allò que us aneu trobant, cada dia i cada nit,... |