Campus Reus
 
 
  
 

Xerrada-debat a Reus sobre l’associacionisme dels immigrants i dels col·lectius que treballen amb la immigració

Dimarts 30 de juny

Sala Hortensi Güell del Centre de Lectura (c.Major 15), 19.30 h.

Xerrada-debat sobre l’associacionisme dels immigrants i dels col·lectius que treballen amb la immigració

Amb les intervencions de: Pepe Nieto i Mohammed el Bouhali (Sodepau), Hilal Tarkou (Associació Ciutadans per la Convivencia i el Desenvolupament, Reus), Àrea Immigració de CGT i Mohamed Laaouaj (Associació Amazics de Catalunya).

Com s’organitzen i desenvolupen activitats els col·lectius de persones immigrades a casa nostra?. Quin treball porten a termes les associacions que dediquen la seva activitat a la solidaritat amb les persones immigrades i els seus països d’origen?. En quin contexte social i jurídic es mouen? És possible una associacionisme independent de l’Administració? Són una eina bàsica per interrelacionar la població autòctona amb la nouvinguda?

Aquest acte forma part de:

Arrels, cultures d’anada i tornada.

Jornades de les Dues Ribes a Reus.

Aneu als webs:

Associació Amazics de Catalunya: amazics.blogspot.com/

Sodepau: www.sodepau.org/

CGT Catalunya: www.cgtcatalunya.cat

Organitzen:

Associació Cultural Reggus

Associació Hace Color

Àrea d’Immigració CGT Baix Camp

Col·laboren:

Associació Amazics de Catalunya

Sodepau

Associació Ciutadans per la Convivencia i el Desenvolupament, Reus

Regidoria de Solidaritat i Cooperació

Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació

Fusic

Fira de Música al Carrer de Vila-seca

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal