  Dimarts 30 de juny Sala Hortensi Güell del Centre de Lectura (c.Major 15), 19.30 h. Xerrada-debat sobre l’associacionisme dels immigrants i dels col·lectius que treballen amb la immigració Amb les intervencions de: Pepe Nieto i Mohammed el Bouhali (Sodepau), Hilal Tarkou (Associació Ciutadans per la Convivencia i el Desenvolupament, Reus), Àrea Immigració de CGT i Mohamed Laaouaj (Associació Amazics de Catalunya). Com s’organitzen i desenvolupen activitats els col·lectius de persones immigrades a casa nostra?. Quin treball porten a termes les associacions que dediquen la seva activitat a la solidaritat amb les persones immigrades i els seus països d’origen?. En quin contexte social i jurídic es mouen? És possible una associacionisme independent de l’Administració? Són una eina bàsica per interrelacionar la població autòctona amb la nouvinguda? Aquest acte forma part de: Arrels, cultures d’anada i tornada. Jornades de les Dues Ribes a Reus. Aneu als webs: Associació Amazics de Catalunya: amazics.blogspot.com/ Sodepau: www.sodepau.org/ CGT Catalunya: www.cgtcatalunya.cat Organitzen: Associació Cultural Reggus Associació Hace Color Àrea d’Immigració CGT Baix Camp Col·laboren: Associació Amazics de Catalunya Sodepau Associació Ciutadans per la Convivencia i el Desenvolupament, Reus Regidoria de Solidaritat i Cooperació Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació Fusic Fira de Música al Carrer de Vila-seca |