Campus Reus
 
 
  
 

Exposició sobre Cuba al Campus

Qué linda es Cuba!

Durant aquestes setmanes, al Bar Campus (Sant Llorenç 11, Reus) hi podreu trobar una exposició fotogràfica que us proposa, amb 15 imatges, un recorregut per l’illa de Cuba aturant-se a l’Havana, Santa Clara, Baracoa i Santiago de Cuba.

Idea i muntatge: Anna Minguella, Dolors Joanpere i Àlvar Fortuny

Fotografies: Àlvar Fortuny

Agraïments: Joan Capdevila

El títol de l’exposició fa referència a la cançó del cantautor cubà Eduardo Saborit. S’estrenà l’agost de 1960 durant l’acte de constitució de la Federación de Mujeres Cubanas. Una cançó que té vigència i és cantada el segle XXI.

Oye! Tu que dices

que tu patria no es

tan linda.

Oye! Tu que dices

que lo tuyo no es

tan bello,

yo te invito a que

busques por el mundo

otro cielo tan azul

como tu cielo,

una luna tan brillante

como aquella

que se filtra en la

dulzura de la caña.

Un Fidel que vibra

en la montaña,

un rubí, cinco franjas

y una estrella. (bis)

Cuba, qué linda

es Cuba,

quién la defiende

la quiere más. (bis)

Quién té defiende

mi Cuba bella

quién te defiende

te quiere más.

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal