
Qué linda es Cuba! Durant aquestes setmanes, al Bar Campus (Sant Llorenç 11, Reus) hi podreu trobar una exposició fotogràfica que us proposa, amb 15 imatges, un recorregut per l’illa de Cuba aturant-se a l’Havana, Santa Clara, Baracoa i Santiago de Cuba. Idea i muntatge: Anna Minguella, Dolors Joanpere i Àlvar Fortuny Fotografies: Àlvar Fortuny Agraïments: Joan Capdevila El títol de l’exposició fa referència a la cançó del cantautor cubà Eduardo Saborit. S’estrenà l’agost de 1960 durant l’acte de constitució de la Federación de Mujeres Cubanas. Una cançó que té vigència i és cantada el segle XXI. Oye! Tu que dices que tu patria no es tan linda. Oye! Tu que dices que lo tuyo no es tan bello, yo te invito a que busques por el mundo otro cielo tan azul como tu cielo, una luna tan brillante como aquella que se filtra en la dulzura de la caña. Un Fidel que vibra en la montaña, un rubí, cinco franjas y una estrella. (bis) Cuba, qué linda es Cuba, quién la defiende la quiere más. (bis) Quién té defiende mi Cuba bella quién te defiende te quiere más. |