- Barraques alternatives dins la Festa Major de Tarragona, els dies 19 i 20 de setembre La CGT, la Coordinadora Tarragona Patrimoni de la Pau, el Casal Popular Sageta de Foc, col·lectius de l’Esquerra Independentista del Camp i associacions culturals, donen vida un any més a les Barraques, us espai alternatiu dins el programa de la Festa Major de Tarragona. Serà al Passeig de les Palmeres on s’instal·laran diverses barraques dels col·lectius i es portaran a terme concerts i altres activitats. Programa: Divendres 19 de setembre: De les 16 a les 18.30 h., Fira d’entitats De 18.30 a 19 h., teatre amb Vis de Vanadi De 19 a 20 h. master class de grafitti (a l’espai de Barraques) i xerrada sobre Defensa del territori (al Casal Sageta de Foc) A partir de les 22 h. s’inicien les actuacions musicals amb Cesc Freixas, Pinball (23 h.), At Versaris (24 h.), Tumbuctú (1.45 h.) i Bongo Botrako (3 h.) Dissabte 20 setembre: De 16 a 18 h., Jocs de Medi Ambient De 18 a 19 h., espectacle-taller de malabars per la Cia. Kabuki A les 19 h., teatre a càrrec del grup Entrada d’Emergència (al Casal okupat L’Espina) A les 20 h. xerrada sobre els Muntanyans de Torredembarra A partir de les 22.30 h. s’inicien les actuacions musicals amb Insurgents, Movemento (23.45 h.), Ara Mateix (1 h.), Revolta 21 (2.45 h.) i Extracto de Lúpulo (4.30 h.) ---------------------------------------------------------------------------------------- - Tupaquito Fest 2008 A la Via de l'Imperi Romà de Tarragona Dijous 18, de 24 a 4 h., nit jamaicana amb Jha Naton, Pep Anthony, Roe Green, Jamdowners i TCH Reggae. Divendres 19, de 24 a 4 h., nit de rumba amb Los Impagaos i DJ Txarly Brown. Dissabte 20, de 23 a 5 h., nit tropical amb Cheiro da Bahia (Brasil), Orquesta La Clave (Colombia) i DJ Alfredo de la Che. Dilluns 22, de 23 a 6 h., Miguelito Superstar (Fundación Tony Manero), Dijeila, Chi Sao Selekta i Djamon. ------------------------------------------------------------------------------------ - Reggae & Ska Splash al Parc de les Granotes de Tarragona, dilluns 22 a la 1 h. de la matinada amb Xitxarel·los i Skatacrak, i dimarts 22 a les 24 h. amb Dr. Calypso -------------------------------------------------------------------------------------- - @rt-e, festival de creació visual i musica avançada, el dissabte 20 al Camp de Mart de Tarragona des de les 22 h., un escenari dedicat al reggae amb Game Over Selectors, THC Reggae, Rebelmadiaq i Bad Souns System |