                             
Durant el mes de juny en el Campus (Sant Llorenç 11, Reus) hi haurà una exposició de fotografies del Reggus 2007 realitzades per Patxi Cabrero (Scorphoto). Aqui teniu unes quantes de les fotos realitzades per aquest fotògraf, que des de fa uns anys realitza els reportatges fotogràfics del Reggus. |