Campus Reus
 
 
  
 

1r Cicle de Cinema Solidari de Cambrils

Les projeccions tindran lloc al Cinema Rambles de Cambrils.

Cada dimarts del mes de març a les 20.30 h.

Entrada gratuïta.

06/03: "Working man's death"

13/03: "Apaga y vámonos"

20/03: "La dignidad de los nadie"

27/03: taula rodona i passi de documentals

Una forma de cridar la atenció sobre les situacions de precarietat, degradació i injuícia social que es produeixen diàriament dins i fora de les nostres fronteres.

Organitzen: Entrepobles i Ajuntament de Cambrils

-----------------------------------------------------------

Dimarts 6 de març

Projecció de la pel·lícula "La mort dels obrers" (working man's death) dirigida per Michel Glawoggerl'any 2005. Es tracta de cinc retrats de la dura feina que realitzen els obrers i que cada vegada és menys visible en el tecnològic segle XXI. Els treballadors d'avui en dia han d'acontentar-se amb animar-se uns als altres dient que trencar-se l'esquena treballant és millor que no tenir treball.

Dimarts 13 de març

Projecció de la pel·lícula "Apaga y vámonos", dirigida pel català Manel Mayol el 2005. Una crònica sobre els efectes negatius que la construcció d'una presa al riu Bio Bio (Xile) per part d'ENDESA ha provocat en les comunitats maputxes de la zona, que van portar a terme una dura lluita per oposar-s'hi.

Dimarts 20 de març

Projecció de la pel·lícula "La dignidad de los nadies" dirigida per Fernando I. Solanas el 2005. Rodada a Buenos Aires i la Patagonia (Argentina), és un seguit d'històries i testimoniatges commovedors de la resistència social a l'Argentina contra l'atur i la fam provocats pel model de la globalització neoliberal. Relats de solidaritat, petites epopeies explicades pels seus protagonistes, propostes col.lectives per a vèncer el desamparament i reconstruir l'esperança.

Dimarts 27 de març

Projecció dels documentals "El Tigre Suelto", que tracta sobre els efectes negatius que tindrà per a Nicaragua la signatura del Tractat de Lliure Comerç amb els USA, i "Collites Amargues", que tracta dels efectes negatius que ha tingut per Nicaragua la imposició del model de producció agropecuària basat en els monocultius, que es carrega el dret a la sobirania alimentària i només beneficia a les multinacionals i a les oligarquies locals.

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal