 
Diumenge 4 de MARÇ 2007. Salvem la Platja Llarga. MANIFESTACIÓ per salvar la Platja Llarga i el bosc de la Marquesa. Concentració d'embarcacions de 13 a 14 h. del migdia: Cayacs, creuers, patins catalans, optimis, ... Sortida de Platja Llarga a les 12h., arribada al Balcó Mediterrani sobre la 1 h., exhibició en el mar fins les 2 h. del migdia i retorn a Platja Llarga MANIFESTACIÓ A TARRAGONA a les 18 h recorregut: Balcó Mediterrani > Centenari > Estanislau Figueres > Rambla Vella > Plaça de la Font-Ajuntament CAMPANYA CIUTADANA per SALVAR les últimes PLATJES NATURALS del municipi de Tarragona d'un Passeig Marítim disfressat d'"ecològic" i dues URBANITZACIONS http://www.moviments.net/platjallarga/ |