Campus Reus
 
 
  
 

Manifestació a Tarragona per salvar la Platja Llarga

Diumenge 4 de MARÇ 2007.

Salvem la Platja Llarga.

MANIFESTACIÓ per salvar la Platja Llarga i el bosc de la Marquesa.

Concentració d'embarcacions de 13 a 14 h. del migdia: Cayacs, creuers, patins catalans, optimis, ...

Sortida de Platja Llarga a les 12h., arribada al Balcó Mediterrani sobre la 1 h., exhibició en el mar fins les 2 h. del migdia i retorn a Platja Llarga

MANIFESTACIÓ A TARRAGONA a les 18 h

recorregut: Balcó Mediterrani > Centenari > Estanislau Figueres > Rambla Vella > Plaça de la Font-Ajuntament

CAMPANYA CIUTADANA per SALVAR les últimes PLATJES NATURALS del municipi de Tarragona d'un Passeig Marítim disfressat d'"ecològic" i dues URBANITZACIONS

http://www.moviments.net/platjallarga/

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal