L'associació educativa El Submarí Lila acava de sortir del forn! Un grup de pares/mare/infants/educadors hem arrencat un nou projecte d'educació aprop de Reus i ens voliem donar a coneixer organitzant una festa/revetlla de Sant Joan. Serà el 23 de juny al camping ecològic Vinyols Camp (Vinyols i els Arcs, Tarragona). L'objectiu de la festa es tambe recaptar fons per comprar materials i acondicionar l'espai per als nens (comprar joguines, mobles, material didàctic, pintar l'espai...) i per aconseguir-ho vendrem coca amb xocolat, hi haurà una paradeta de venda d'objectes de segona mà, de llibres nous i una rifa. Activitats: 17:30 Companyia Rodamons. Espectacle infantil 19:00 El Caminante. Cantautor per a tots els publics 19:00 Muntar la foguera per a els nens (i els adult que vulguin) 22:00 Encesa de la foguera i balls al voltant 23:00 Musica amb Dj Vila-Ska 74 (reagge, ska i ritmes jamaicans) El sopar s'el porta cadascú o be podeu sopar al restaurant del camping. Esteu tots convidats a venir a coneixe'ns i a pasar-vos-ho molt bé! Us enviem el diptic del nostre projecte i el cartell de la festa (el definitiu) com a arxius adjunts. Si voleu mes informació sobre nosaltres o sobre la festa podeu fer una ullada a http://submarilila.blogspot.com/ O bé escriure a submarilila@gmail.com O bé trucar a Almudena 630 026 553 Agraïriem que ens ajudessiu a fer tota la difusió possible Gracies !!!!!!!!!! L’associació educativa Submarí lila és el camí compartit per un grup de famílies i educadors a la recerca de maneres de fer, pensar i sentir més respectuoses amb els nostres infants. Al juliol de 2008 vam començar a trobar-nos per compartir experiències, i les nostres converses poc a poc van donar fruit: des del març al juny de 2009, dos dies a la setmana, estem construint un espai on els infants hi poden créixer i aprendre de manera autònoma i natural a partir de les seves experiències directes i un tracte respectuós. Aquest espai educatiu per a infants l’hem batejat amb el nom de Somiatruites. El nostre repte actual és consolidar aquest projecte obrint-lo, a partir de setembre de 2009, tots els matins de dilluns a divendres. El projecte de moment estarà adreçat a infants de 2 a 5 anys. P.D.: Estem buscant un nou espai per al projecte. Necessitem una finca per llogar aprop de Reus amb una caseta de minim 40 m2 amb llum i aigua. Siusplau, si sabeu d'algú que ofereixi el que nosaltres busquem feu-nos arrivar la informació als telèfons o el mail que teniu a dalt o al meu. Gràcies una altra vegada. |