Campus Reus
 
 
  
 

Black Music Festival 2007

Del 12 d'abril al 5 de maig torna a Salt i Girona el Black Music Festival, el festival de Música negra de primavera a Catalunya, en una nova edició (la 5a) en la qual més que mai es barregen el passat i el present de la música negra, que ha evolucionat del Blues, des del Rythm'n'Blues, passant pel Blues, Soul, Reggae, Ska, Funk, fins al Hip-Hop. Més d'una vintena d'artistes en 4 setmanes d'intensitat musical. A partir del 12 d'abril, a les sales de concerts de Salt i Girona torna el Black Music Festival: El color de la música.

Artistes del Black Music Festival 2007:

· Graham Foster Trio

· Cris Juanico

· Teddy Richards + Rock'n'Roll Brothers

· Suga Roy & Conrad Crystal + Chulito Camacho

· Terry Callier

· La Perla Negra

· Seven Eleven + Thanks for Comming

· Fermín Muguruza & the Afro-Basque Fire Brigade

· Ike Turner + Saturday Night Fish Fry

· Violadores del Verso

Per conèixer les dates de cada concert i per més informació:

http://www.blackmusicfestival.com/2007/index.php

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal