
Del 12 d'abril al 5 de maig torna a Salt i Girona el Black Music Festival, el festival de Música negra de primavera a Catalunya, en una nova edició (la 5a) en la qual més que mai es barregen el passat i el present de la música negra, que ha evolucionat del Blues, des del Rythm'n'Blues, passant pel Blues, Soul, Reggae, Ska, Funk, fins al Hip-Hop. Més d'una vintena d'artistes en 4 setmanes d'intensitat musical. A partir del 12 d'abril, a les sales de concerts de Salt i Girona torna el Black Music Festival: El color de la música. Artistes del Black Music Festival 2007: · Graham Foster Trio · Cris Juanico · Teddy Richards + Rock'n'Roll Brothers · Suga Roy & Conrad Crystal + Chulito Camacho · Terry Callier · La Perla Negra · Seven Eleven + Thanks for Comming · Fermín Muguruza & the Afro-Basque Fire Brigade · Ike Turner + Saturday Night Fish Fry · Violadores del Verso Per conèixer les dates de cada concert i per més informació: http://www.blackmusicfestival.com/2007/index.php |