Fins a finals de novembre, el Campus (Sant Llorenç 11, Reus), acull l'exposició "Una mirada a l'India", fotografies de Núria Boix. Segons paraules de l'autora: "Aquesta exposició fotogràfica és una petita mostra de l'experiència que vam tenir la sort de viure, viatjant durant un any i recorrent tota l'India, començant pel nord i baixant cap al sud i saltant al Nepal. L'India és un país increïble ple de gent encantadora i mil llocs per conèixer. Quant fas un viatge com aquest el més important és no tenir pressa per res, obrir bé els ulls i deixar que les olors, els colors, la gent, penetrin suaument dins del teu cor. La major part de les fotografies tenen una història al darrere, històries plenes de sentiments. L'India, el Nepal,... són llocs molt agraïts de fotografiar perquè els colors són per tot arreu, els savis, els turbants, les cases, els temples, els pigments de colors, i sobre tot la seva gent". |