 El dissabte 5 d'abril, a partir de les 21 h., al Centre Cívic Ponent (Av. Països Catalans 106) de Reus, tindrà lloc, en el marc de les 2nes Jornades Culturals Senegaleses, un concert amb la cantant Masane, acompanyada de la banda Waflash. Masane i el grup Waflash formen part de la nova escena musical senegalesa, seguint la línia de cantants con Viviane N'Dour, amb una música a cavall entre el mbalax, el pop i els ritmes tradicionals. El Mbalax, la música actual de ball més popular al Senegal, ha estat popularitzat i donada a conèixer internacionalment per cantants com Youssou N'Dour, Omar Pene o Alioune Mbaye Nder entre d'altres. La musique de Waflash és un cocktail de sonoritats africanes, occidentals, orientals (afro, mbalax, acústic, bougarabou, etc...) acompanyades d'una bona coreografia escènica. Les lletres de les seves cançons parlen de la situació de la dona a l'Àfrica, dels nens, de la unitat africana, del medi ambient, de la immigració, de l'amor, de la guerra, de la situació dels joves,... Si voleu disfrutar d'una vetllada autènticament senegalesa i veure l'ambient que s'hi genera, i comprovar com el ball desenfrenat és un element destacat dels concerts al Senegal, no us perdeu aquesta oportunitat. L'entrada al concert costa 20 €. Podeu fer-vos una idea de la música de Masane i el grup Waflash a través de diversos videos penjats al you tube: http://www.youtube.com/watch?v=do9nGCyU8L4 http://www.youtube.com/watch?v=zrtOLDvz7SQ&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=3-Mb2Z66ryA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=y7c3ZedzC6E&feature=related També podeu anar al web de Waflash, on trobareu informació de Masane i els altres components del grup, fotografies, extractes musicals, videos, etc: http://www.waflash.net/ |