
No suquem mai! és un projecte musical que neix l'octubre de 2006 de les mans de dos joves reusencs amb ganes de fer bona música. El duet, format per Gerard Alcover i Emili Llamas, pràctica un pop de guitarres amb dues veus que juguen amb harmonies, el que ells anomenen pop dissimulat. En l'espectacle de No suquem mai! es barregen cançons pròpies amb versions "de tota la vida" de grups com The Beatles, The Police, Sopa de Cabra, Els Pets... amb l'objectiu de fer passar una bona estona al seu públic. En aquesta ocasió els No suquem mai! presentaran aquest divendres a les 12 de la nit al Campus la seva nova maqueta "M'agrada l'Aniol quan es lleva al matí..." Si en voleu fer un petit tast podeu visitar la web: www.myspace.com/nosuquemmai |