Campus Reus
 
 
  
 

Dissabte 15 novembre, mobilització contra la CRISI, concentracions a Reus i Tarragona

El proper dissabte 15 de novembre tindrà lloc una jornada internacional de mobilització anticapitalista contra la crisi econòmica i els seus principals responsables: bancs, governs, multinacionals,...

En el marc d'aquesta jornada es realitzaran concentracions a diverses ciutats de Catalunya (Reus i Tarragona entre elles) i a nombroses ciutats de tot l'Estat espanyol.

A Reus, l'Assemblea de Ciutadans i Ciutadanes ha convocat una cassolada-concentració el dia 15 a les 19 h. a la plaça Mercadal.

Posteriorment, el dimarts 18 a les 20.30 h. tindrà lloc una assemblea al CSO L'Esquerda (c/Sant Esteve 8-10) per tal de donar continuïtat a la lluita.

A Tarragona, diversos col·lectius també han convocat concentració el dia 15 a les 17.30 h. a l'Estatua dels Despullats (Rambla Nova).

El dia 15 hem de ser molta gent, si amb la que està caient no fem res, quan ho farem?.

A continuació va el text de la convocatòria.

Mireu també el web: www.17-s.info

---------------------------------------------------------------

15 de novembre: tots i totes al carrer!

La crisi que la paguin els bancs i els rics!

El proper 15 de novembre es reuniran els principals governants mundials per preparar un nou pla contra la crisi.

Salvar de la crisi als bancs d’Estats Units ha costat 700.000 milions de dòlars!! 5 vegades més del que va aprovar la ONU per arribar als Objectius del Mil•leni! I les ajudes europees són encara majors, és una vergonya!!

A l’Estat Espanyol, el govern li ha donat 100.000 milions d’euros als mateixos bancs que estan desnonant a moltes famílies per no poder pagar la hipoteca.

Fa mesos, milers de persones vam sortir al carrer per un habitatge digne i ja vam advertir del perill de la bombolla immobiliària. Ara que ha esclatat, la pagarem nosaltres?

Durant anys s’han forrat i ara ens anuncien acomiadaments, retalls salarials, tancament d’empreses, “aparcar” el protocol de Kioto (que el protocol, ja de per sí és ridícul).

Està clar que els grans partits governen per a la banca i que els grans sindicats no protestaran, si fins i tot els han felicitat els bancs i empresaris! Només la gent del carrer podem denunciar-ho.

Privatitzen els beneficis i socialitzen les pèrdues, es creuen que som estúpids? Ho permetrem? Es clar que no!

El dissabte 15 de novembre sortirem al carrer a totes les ciutats.

CONCENTRACIÓ-CASSEROLADA A REUS a les 19 h. a la Plaça Mercadal.

Tenim clar que amb un dia de mobilització no hi ha prou. El diimarts 18 de novembre assemblea a les 20:30 h. al local social l’Esquerda (C/. Sant Esteve, 8-10), vine i fes les teves propostes.

Fes soroll contra la crisi!! – Que s’escolti la teva veu!!

Les nostres vides valen més que els seus diners.

Assemblea de Ciutadans i Ciutadanes de Reus

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal