Com cada any un seguit de col.lectius i organitzacions convoquen pel 1r de Maig a Tarragona una manifestació alternativa a la del sindicalisme institucional. La convocatòria és a les 19 h. del dimarts 1 de Maig, a Pl. Imperial Tarraco / Rambla Nova, Tarragona, amb el lema "Ni explotació, ni repressió, ni destrucció del planeta. Aturem el capitalisme". Convoquen: CGT, IAC, CoBas, Assemblees de Joves de Tarragona, Reus, Valls i Calafell-Cunit, AUP-Tarragona, Nosaltres Som, Alternativa Baix Gaià, Casal Popular Sageta de Foc de Tarragona, Casal Despertaferro de Reus, Casal Popular La Turba de Valls, Joventut Anarquista de Tarragona, Cercle Marxista, Assemblea per l'Habitatge Digne de Tarragona. |