Campus Reus
 
 
  
 

Festa solidària amb el Bruno Salter i els altres dos detinguts

T'enrecordes dels trets de la bona nit?

Et podria passar a tu.

Treiem-los de judici !!!

La solidaritat és la nostra única arma.

Divendres 5 d'octubre, 23 h., a la sala Torn de Nit, La Selva del Camp.

Amb la particip-acció de:

Djeila (mestissatge, músiques del món, flamenco fusió)

De Jamon

De Jota Madre (la Risspect Crew) (mesissatge, reggae, flamenco)

Mongi (freestyle, músiques del món)

DiscJonkey Guillem (freestyle, sixties)

Pau de Banyoles (freestyle)

Videoprojeccions a càrrec de ButohColours i Portable Risers

Malabars amb foc: Pires

Decoració: Artefaktos

Entrada 3 €

CD solidari 3 €

Produccions La Xancleta Virtual

Quatre mesos després del Trapezi sagnant els trets de la matinada ressonen encara en el nostre cos, aquest cop però les vibracions ens faran ballar fins a la matinada.

La festa inclourà la presentació del CD "Trets de la bona Nit" del grup NOMADAH, gravat al Bar Absenta poques hores abans dels fets que ens (post)ocupen.

El calaix es destinarà a pal-liar la pressió financera que les persones inculpades estan sofrint pel fet de tenir que defendre's de les acusacions dels que en són víctimes.

Solidaris Reus

Per si no recordeu de que anava el cas del Bruno, ferit de bala a Reus per la policia local el passat 14 de maig, podeu anar a la noticia publicada en aquest mateix web:

http://static.campusreus.org/index.php?command=show_news&news_id=1424

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal