Campus Reus
 
 
  
 

El Festival Kesse de Tarragona canvia de format i concentra els concerts en una setmana

KESSE 2008

Festival de músiques del món, noves tendències i fusió de Tarragona

13-20 de juliol

Nova orientació per al Kesse que aquest any presenta dues novetats importants. La primera radica en la concentració dels concerts en una sola setmana. En aquest sentit els que tingueu interès en conèixer noves propostes de diferent procedència i factura, sovint al marge dels circuits més comercials, sabeu que us heu de reservar aquests dies.

I l'altre? l'ampliació de la proposta. Així, als concerts habituals al Pla de la Seu, però també a la Pl. del Rei i a l'Auditori del Camp de Mart, s'hi afegeixen, al vespre, programacions d'igual importància per a nosaltres, però de caire més intimista, a la Plaça dels Sedassos, amb diferents estils (jazz, Fado, Kezmer, noves tendències, fusió,...) i que inclouen alhora formacions de casa. El divendres i dissabte, a més a més, aprofitarem les tardes per gaudir amb bandes emblemàtiques i divertides de carrer i, atenció!, ens reservem alhora el dimecres per gaudir movent el cos, si voleu, en els concerts de vespre i nit.

Aquest any doncs, i a part del festiu dimecres, volem degustar músiques que ens demanen certa atenció –avui dia dir això es quasi un pecat-, posant especial interès a les veus i als ritmes que ens visiten.

Volem, en definitiva, sortir del port i navegar musicalment pels mars del món amb tranquil·litat i com en vaixell de vela. Per degustar, sense sorolls, músiques d'aquí i d'allà embolcallats només per la història acumulada a les pedres de les places de la Tarragona vella, escenari privilegiat, i per l'agradable brisa marina que acompanya les postes de sol de la Mediterrània tarragonina. Propostes, en definitiva, que busquen regalar-vos l'oïda i per tant l'esperit...

Jordi Freixes

Director Artístic

ESPECTACLES DE NIT

Michel Camilo Trio, diumenge 13 juliol, Camp de Mart, 22 h.

Rodinka, dimarts 15, Pla de la Seu, 22.30 h.

Calima, dimecres 16, Pla de la Seu, 22.30 h.

Habib Koité & Bamada, dijous 17, Pla de la Seu, 22.30 h.

Javier Colina & Pancho Amat Septet, divendres 18, Pla de la Seu, 22.30 h.

América Contemporánea, dissabte 19, Pla de la Seu, 22.30 h.

Orquesta Àrab de Barcelona, diumenge 20, Pla de la Seu, 22.30 h.

ESPECTACLES DE VESPRE

Raynald Colom Quintet, dimarts 15, Pl. dels Sedassos, 20 h.

Tumbuctú, dimecres 16, Pl. del Rei, 20 h.

Corylus Avellana Sac Project, dijous 17, Pl. dels Sedassos, 20 h.

Tikun, divendres 18, Pl. dels Sedassos, 20 h.

Névoa, dissabte 19, Pl. dels Sedassos, 20 h.

ESPECTACLES DE CARRER / TARDA, 19 i 20 de juliol, carrers de la part Alta

Old School funky family

Festicultores Troupe

Més informació sobre el programa i els grups participants:

www.creativat.com/kesse.pdf

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal