Campus Reus
 
 
  
 

Diversos col·lectius es reuneixen per fer front a les dificultats existents per organitzar concerts i activitats musicals a Reus

Veient tal com està la situació a la nostra ciutat en el tema concerts i activitats musicals en general:

- amb la falta d'espais on realitzar-ne i les traves existents per programar activitats musicals que fan que diversos col·lectius i associacions vagin a organitzar-les a altres poblacions,

- les problemàtiques de festivals com el Reggus o el Mondo amb canvis d'espai, retallades horàries o pressupostàries, etc,

- la falta d'una política clara de l'IMAC en aquest àmbit,

- la política de duresa contra tot el que trenqui "l'ordre" segons la visió del 1r Tinent d'Alcalde Sr. Ortiz, amb la seva intenció d'enviar al polígon del Roquis una bona part de l'activitat musical, Barraques de Festa Major incloses.

Diverses associacions i col·lectius de la ciutat ens vam reunir el dijous 10 de gener al Casal Despertaferro de Reus, per tal d'analitzar la situació existent i veure si hi ha alternatives, debatre si cal iniciar una campanya per denunciar-ho públicament, i parlar sobre si podem treballar coordinadament i mobilitzar-nos d'alguna forma, ...

En aquesta reunió hi van participar representants del Casal Despertaferro, Associació Cultural Reggus, Produccions Demencials, CORI, Perejil's Sound i Bat a Bat Kultur.

En principi s'ha acordat elaborar un manifest sobre el tema, com a material de campanya per difondre la problemàtica i vincular altres col·lectius i associacions. Per altra banda s'ha acordat crear una llista de correu electrònic sobre el tema per facilitar la comunicació entre els col·lectius implicats.

També es va aprofitar per parlar del tema dels espais públics d'informació ciutadana (els pirulís on enganxar cartells), tema vinculat en certa forma a l'anterior, en que l'Ajuntament de Reus ha incomplert les seves promeses: ni ha instal.lat els nous pirulís promesos ni ha garantit que els existents siguin realment per a ús de les entitats socio-culturals de la ciutat, ja que en aquests moments la seva utilització està totalment monopolitzada per empreses privades (discoteques, empreses de publicitat, etc).

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal