Campus Reus
 
 
  
 

Manifestació a Amposta el 18 de maig contra els transvasaments i la interconexió de xarxes

La Plataforma en Defensa de l’Ebre convoca una manifestació a Amposta el 18 de maig

Contra els transvasaments i la interconexió de xarxes

Diumenge 18 de maig, a les 12 h.,

Pavelló de Fires - Parc dels Xiribecs, Amposta

Transvasaments no són la solució !!

Per la Nova Cultura de l’Aigua !!

Per autèntiques polítiques basades en la sostenibilitat !!

I perquè ara cal que hi siguem tots-totes en la defensa del territori !!

Prou especulació! Prou mentides! Prou manipulació!

Convoca: Plataforma en Defensa de l’Ebre

Més informació:

www.ebre.net

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal