 La Plataforma en Defensa de l’Ebre convoca una manifestació a Amposta el 18 de maig Contra els transvasaments i la interconexió de xarxes Diumenge 18 de maig, a les 12 h., Pavelló de Fires - Parc dels Xiribecs, Amposta Transvasaments no són la solució !! Per la Nova Cultura de l’Aigua !! Per autèntiques polítiques basades en la sostenibilitat !! I perquè ara cal que hi siguem tots-totes en la defensa del territori !! Prou especulació! Prou mentides! Prou manipulació! Convoca: Plataforma en Defensa de l’Ebre Més informació: www.ebre.net |