
El proper 19 d'agost tindrà lloc la tercera edició de La Mota Festival a Cubelles (Garraf), el festival de reggae organitzat per l'Associació de Joves El Cubell, que tindrà lloc a la Sala La Mota a partir de les 21 h. L'Espai Multiusos de la Mota es troba a menys de 10 minuts a peu des de l'estació de RENFE, al costat de la platja i de la desembocadura del riu Foix.. La Mota Festival tornarà a convertir Cubelles en la petita Jamaica. Serà la primera vegada que el festival compti amb la presència d'estrelles jamaicanes. Alton Ellis, el rei del rocksteady serà el cap de cartell; una llegenda viva, que acaba d'entrar al Hall of Fame de la Música. L'acompanyarà Chukki Starr, l'artista britànic que més i millor representa l'actualitat de l'escena musical jamaicana feta al Regne Unit. Els dos artistes actuaran juntament amb la baking band Ranking Soldiers, una de les bandes més carismàtiques de l'escena reggae estatal. Kamikaze, membre del Club de los Poetas Violentos, la banda de hip hop més influent a l'estat, serà també un dels artistes destacats a La Mota Festival. El madrileny poratarà el seu espectacle com a cantant i com a selector (Kiki Sound). Malijah, una de les joves promeses jamaicanes, present al recopilatori Bien Sobre Mal 2, desplegarà el seu potent directe. També hi actuarà Swan Fyah Boy, una de les joves promeses de l'escena dancehall de Madrid. Finalment, dues prestigioses sounds sorprendran amb el seu show en directe: Fire Foundation, des d'Itàlia, i Urtica Sound, des del Garraf. Després del buit deixat pel festival U-Zona Reggae, La Mota Festival es converteix en una referència de la música reggae a Catalunya, juntament amb altres festivals amb més experiència com el Reggus, a Reus; el Finos Reggae, a Bellpuig; o d'altres de nova formació com el Nowa Reggae, a Vilanova i la Geltrú. La Mota vol tornar a ser, un any més, una gran festa popular oberta a tothom. Una nit on el públic assistent pugui disfrutar de les bones vibracions de la música reggae. Preu entrades: 12€ anticipada - 15€ guixeta Us esperem a totes i a tots el dia 19 d'agost a La Mota Festival!!! Que corri la veu... Associació de Joves El Cubell Correu electrònic: elcubell@hotmail.com Més info al web: www.motafestival.tk http://cv.uoc.es/~jvidallo/motafestival/index.htm |