Campus Reus
 
 
  
 

Exposició itinerant del I Concurs Fotogràfic "Gent del Barri"

El Campus (Sant Llorenç 11, Reus) acull l'exposició itinerant del I Concurs Fotogràfic "Gent del Barri". Aquesta exposició estarà al Campus entre el 15 i el 30 d'octubre, i després seguirà el seu recorregut per diversos locals de la zona del Carme-Carrilet-Casc Antic fins el 17 de maig de 2009.

L'exposició "Gent del Barri" recull fotografies que mostren la convivència i/o intercanvi entre veïns autòctons i veïns de diferents orígens que han vingut recentment a viure-hi, havent d'existir un vincle entre les persones fotografiades i el fotògraf/a.

Les fotografies han estat realitzades per persones majors de 18 anys empadronades al districte administratiu 1 que comprèn el Nucli Antic i els barris del Carme i el Carrilet de la ciutat de Reus.

Cada fotografia explica breument, el vincle entre la/les persones fotografiades i el fotògraf/a.

La fotografia guanyadora del concurs és la imatge del targetó de l'exposició itinerant. L'exposició consta d'aquesta fotografia i les altres 14 millors fotografies escollides popularment, el passat 15 de maig a l'Arxiu Històric de Reus, pels vots dels visitants de la primera exposició, en la qual hi havia totes les fotografies presentades.

Van organitzar el concurs:

Regidoria de Benestar Ajuntament de Reus, Associació del Marroc Ibn Jaldun per a la Convivència, Asociación Cuentos de Aquí y de Allá, Associació Cultural Reggus, Associació de Veïns L'Harmonia del Carme, Associació de Veïns Carrilet, Associació de Veïns Sant Jordi, H2O Col·lectiu LGTB, Confederació General del Treball (CGT), Colla Castellera Xiquets de Reus, Colla Sardanista Rosa de Reus, Associació Bina Catalunya, Teatre Estable del Baix Camp (TEBAC)

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal