 Un miler de persones van assistir a l’assemblea de la Plataforma en Defensa de l’Ebre realitzada a Tortosa el 19 d’abril, que va marcar el punt d'inici de una campanya contra la interconnexió de la xarxa del Consorci d’Aigües de Tarragona amb la d’Aigües Ter-Llobregat acordada pels governs català i espanyol. L’assemblea va ser el punt central de la reactivació del moviment aglutinat al voltant de la Plataforma en Defensa de l’Ebre. L’Auditori Felip Pedrell estava ple de gom a gom. Gent als passadissos, gent dreta per tot arreu. Després de l'assemblea, el miler llarg d’assistents es van manifestar pels carrers de Tortosa. El menyspreu envers la capacitat de convocatòria de la PDE va quedar en evidència. L’assemblea va servir per repassar la situació existent, destacant que fins que no s’han celebrat les eleccions els polítics no han dit res de transvasaments, i molt menys de l’Ebre. És més, se’ns deia que de transvasament de l’Ebre res de res. Això ho va exemplificar molt bé el video inicial, començat amb la caràturla del NO-DO, per repassar les promeses de Zapatero, assegurant que de transvasament de l’Ebre no n’hi hauria. La primera prova de foc s’ha superat amb escreix. Una convocatòria exitosa. Ara queda la manifestació a Amposta. Una cita per mostrar el rebuig als transvasaments i a la interconnexió en concret. EL 18 DE MAIG, TOTHOM A LA MANIFESTACIÓ D'AMPOSTA. Per més informació de la campanya i el contingut del Reial Decret aprovat pel Consell de Ministres per tirar endavant la interconnexió de la xarxa del Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT) amb la d’Aigües Ter-Llobregat (ATLL), podeu anar al web renovat de la Plataforma en Defensa de l'Ebre: www.ebre.net |