 Nowareggae 2008,11 i 12 de Juliol, Molí de Mar, Platja del Far, Vilanova i la Geltrú. L'escena dels festivals reggae està en plena ebullició, el Nowareggae ens porta aquest any un nou cartell de primer nivell pels amants de la música reggae. Divendres, 11 de Juliol Luciano & The Messenjah Band (Jamaica) New York Ska Jazz Ensemble (USA) Zion Train (UK) Warrior Vybz Sound (Bcn) Dissabte, 12 de Juliol Alboroise (Jamaica-Itàlia) The Heptones (Jamaica) backed by Basque Dub Foundation - BDF (UK - Euskadi) Sentinel Sound (Alemanya) Muccigna Sound (Itàlia) Entrades: Abonament dos dies: 40€ anticipada / 45€ taquilla Entrada un sol dia 25€ (només a taquilla) Més informació sobre els grups que actuaran al Nowareggae 2008, el lloc on es realitza el festival, els punts de venda anticipada, etc, al web: www.nowareggae.com/ www.myspace.com/nowareggae |