 Acústica, l'aparador acústic de Catalunya, arriba a la seva setena edició. Del 27 al 31 d'agost a Figueres (Girona), es situaran sis escenaris entorn al Museu Dalí, on més de 30 formacions actuaran de forma totalment gratuïta, en format unplugued o acústic, d'aquí el nom del festival. Un festival eclèctic, per on passen 25.000 espectadors, segun l'anuari de la música, és el festival dedicat a la cançó d'autor amb més espectadors de Catalunya. En l'edició del 2008 hi actuaran: Marlango, Kiko Veneno, Facto Delafé y Las Flores Azules, Shuarma (Elefantes), Joan Miquel Oliver (Antonia Font), Menaix a Truá, Marc Parrot, Toti Soler, Quico Pí de la Serra i fins a 30 artistes més. Tota la informació sobre el festival al web: www.festivalacustica.cat/ |