Des de l'Associació Cultural Reggus fem una valoració final prou positiva de l'edició 2006 del festival Reggus que va tenir lloc aquest dissabte 1 de juliol a La Palma de Reus. Si exceptuem la nota negativa de la no concessió dels visats als membres del grup marroquí Darga que va impossibilitar la seva assistència al Reggus, la valoració de l'edició 2006 és positiva, tant pel que fa a l'assistència de 2000 persones com per les diferents actuacions dels grups participants i el desenvolupament general de la festa. L'any que vé, més. Associació Cultural Reggus |