 Un any més torna a Cambrils i Reus el XI Festival Europeu de Curtmetratges. El Festival (secció estatal) s'iniciarà el dimecres 25 de febrer, a les 22h, al Cinema Rambla de Cambrils, amb la 1a projecció de curtmetratges a concurs, i finalitzarà el proper dissabte 28 de febrer, a les 22h, al mateix cinema, amb el lliurament de premis d'aquesta edició. Podreu comprar les entrades al cinema Rambla de Cambrils, a partir de les 21.30h del mateix dimecres. El FEC Festival és una oportunitat per gaudir dels millors curtmetratges del 2008. Entre els curtmetratges seleccionats a la secció estatal de Cambrils es podrà veure el curt guanyador dels Premis Gaudí de Cinema (Turismo), el guanyador del Premi Goya al millor curtmetratge (Miente), el curt que ha obtingut una menció d'honor al darrer festival de Sundance (El ataque de los robots de nebulosa-5), entre molts d'altres. Al FEC Reus, que tindrà lloc del 4 al 7 de març, es podrà veure “Frankie”, de l’irlandès Darren Thornton (curt que va guanyar el premi al Millor Curtmetratge Europeu del 2008 en els EFA Awards), i “I am Bob”, de Donald Rice (UK), una comèdia delirant que s’ha endut infinitat de premis en festivals internacionals. A més, el festival convida als directors i/o representants dels curts a assistir a les sessions, motiu pel que vindran a presentar el seu curt l'actriu i ex-directora de l'Academia, Mercedes Sampietro, o l'actor Eloy Azorín, i la majoria dels directors/es seleccionats a competició. A més, al FEC podreu gaudir de projeccions de curts del Camp de Tarragona, Microfilms, curts fora de competició... Trobareu tota la informació i la programació al web: www.fecfestival.com |