Divendres 26 d'octubre al Campus (Sant Llorenç 11, Reus), des de les 12 h. de la nit, Primera parada de l' Open Season Tour, minigira de presentació del nou programa de ràdio... "Black star Time", el plaer de la música negra, a punt6jam (cada dijous de 20:00 a 21:00 a Punt6ràdio, 99.8 FM pel Camp de Tarragona) La Black Star Crew ja va avisar que no pensava limitar-se a fer una hora setmanal de ràdio, i comencem la temporada portant la nostra selecció de música negra a diferents bars i ambients de la ciutat: Una sessió 100% ballable carregada de reggae, ska, rocksteady, skinhead reggae, soul, funky,... Us esperem aquest divendres, i cada dijous a través de les ones... ...no us perdeu la oportunitat de disfrutar del "black music pleasure" !!! ...i ben aviat, també a la xarxa: www.myspace.com/blackstartime |