Campus Reus
 
 
  
 

Exposició de fotografíes del Reggus 2008 al Campus

Des del dijous 21 de Maig, a partir de les 18 hores fins a la matinada i durant tres setmanes, fins el 12 de juny, es podrà visitar l'exposició de fotografies de Iñigo Lahera i Patxi Cabrero sobre la Nit de Marxa de Sant Perico i el Festival Reggus 2008, al Bar Campus, Carrer de Sant Llorenç 11, de Reus.

Blog de Scorphoto: scorphoto.blogspot.com/

Podeu veure l'àlbum del Reggus 2008, anant a: www.cpimatge.com/reggus_2008.html

No us perdeu l'àlbum, val la pena, sobretot si us agrada la bona fotografia i voleu captar l'autèntic esperit del Reggus...

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal