 Des del dijous 21 de Maig, a partir de les 18 hores fins a la matinada i durant tres setmanes, fins el 12 de juny, es podrà visitar l'exposició de fotografies de Iñigo Lahera i Patxi Cabrero sobre la Nit de Marxa de Sant Perico i el Festival Reggus 2008, al Bar Campus, Carrer de Sant Llorenç 11, de Reus. Blog de Scorphoto: scorphoto.blogspot.com/ Podeu veure l'àlbum del Reggus 2008, anant a: www.cpimatge.com/reggus_2008.html No us perdeu l'àlbum, val la pena, sobretot si us agrada la bona fotografia i voleu captar l'autèntic esperit del Reggus... |