
Divendres 8 de juny, a partir de les 23.30 h, presentem l'edició 2007 del Festival Reggus, amb una sessió reggae amenitzada pels reusencs Game Over Selectors, des del Barri del Carme, i pels bascos Revolutionary Brothers+Zion Rock+Maese Truco des de Donosti. Els Revolutionary Brothers són dos germans amants de la música negra, amb els ritmes jamaicans com a nexe d'unió, barrejant en les seves sessions Ska, RockSteady, Early Reggae, Roots, Dancehall, New Roots, Ragga amb pinzellades de Funk, Hip Hop, Soul... Amb la seva proposta han realitzat sessions en sales i clubs del Pais Basc i de diversos punts de l'Estat espanyol. També realitzen un programa en una ràdio lliure de Donosti, i participen a D’red Way, un projecte dedicat a la creació i producció musical. Aprofitarem aquesta sessió per presentar l'edició 2007 del Festival Reggus. A més, en el Campus, i fins a final de juny, hi ha una exposició de fotografies de l'edició 2006 del Reggus realitzades per Patxi Cabrero (Scorphoto). |