Divendres 23 de febrer, 11è. aniversari del Campus, a partir de les 23 h., concert amb les actuacions de: DULCE LAIA "Benvinguts al primer món". Una divertida crítica a la societat occidental en que vivim. Entre la combinació de la guitarra, poesia i cançons, ens endinsarem en fer un viatge pel primer món. El famós món de les parelles, la droga, el sexe, la farmàcia, la feina,... i tractarem el món de la democràcia amb molta gràcia. Laia (veu i guitarra) Simon (percussió) ---------------------------------------------------------------------- OLSMACTEIMAN Jazz Fusió a càrrec de: George Olshanesky (guitarra) Ramon Teixidó (baix) Xavier Macaya (violí) Manuel Valero (bateria) |