Campus Reus
 
 
  
 

Torna la Mostra de Cinema Africà de Barcelona

Tindrà lloc del 8 al 14 de novembre de 2007 als Cinemes Casablanca/Gràcia, carrer Girona, Barcelona.

La figura de la directora de cinema, les noves generacions i la cooperació amb Senegal a nivell de formació audiovisual, són els aspectes més rellevants d'aquesta 12a edició de la Mostra de Cinema Africà de Barcelona, que aquest any es celebrarà entre el 8 i el 14 de novembre, en els Cinemes Casablanca Gràcia. La inauguració tindrà lloc el dijous 8 en els Cinemes Casablanca Gràcia.

En aquesta ocasió, contarem amb tretze convidats, entre cineastes professionals i joves estudiants senegalesos, que presentaran les seves obres a Barcelona, fruit de la col·laboració entre L'Ull Anònim i el productor i cineasta senegalés Moussa Touré.

A més, aquest any dediquem la seccion Retrospectiva a l'obra de Safi Faye, de Senegal, pionera del cinema africà, primera dona africana a rodar un llargmetratge el 1975.

La programació inclou una selecció de les produccions premiades en l'última edició del Festival Panafricà de Cinema (FESPACO) que va tenir lloc aquesta primavera a Ouagadougou (Burkina Faso).

Tindrem llargmetratges, curts, documentals i cinema d'animació, provinents de països com Senegal, Mauritània, Nigèria, Burkina Faso, Etiòpia, Kenya, RD Congo, Marroc, Algèria i Tunisia.

El programa inclou també una selecció de curts de joves realitzadors de Tunisia.

Com homenatge a un dels pares del cinema africà, Ousmane Sembène, recentment mort, la Mostra projectarà la pel·lícula Emitai, de 1971 .

Organitza la Mostra l'Associació Cultural l'Ull Anònim.

Consulteu la programació a:

http://www.ullanonim.org/

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal