
CADENA HUMANA per una PLATJA LLARGA natural, amb aiguamolls i sense passarel·la. La cadena es farà el Dissabte 18 d'abril a l'esplanada darrera el Club de Vela, per demanar que aquest espai no sigui asfaltat per fer un aparcament i que es recuperi com a aiguamoll. La nostra proposta és posar un aparcament a prop del Iot i un altre just darrera la via del tren. Tampoc volem una passarel·la longitudinal, ja que malmetria l'estret cordó dunar de la platja. A més la farien d'un polímer (= plàstic), ja que de fusta els hi seria massa difícil de mantenir. En general estem preocupats perquè el pressupost del projecte torna a ser de l'ordre de 6 milions d'euros (que financia el Ministeri de Medi ambient), i aquesta xifra no es correspon amb una "intervenció mínima" a la platja. El programa de l'acte és el següent: - De 11:00 a 12:00 tallers de dibuix per la canalla i animació musical - A les 12:00 CADENA HUMANA - A les 12:30 parlaments informatius Algunes possibles formes de col·laborar son: - Difusió de l'acte entre la gent propera a la vostra entitat (adjuntem el cartell i paperetes per si podeu imprimir i enganxar algun cartell, posar paperetes a uns quants indrets...) - Ajuda econòmica si us va bé (el compte corrent de la campanya és el 0182-1238-67-0201568389 del BBVA ). - Qualsevol altra ajuda que s'us acudeixi, tant el mateix dia com els dies anteriors. - Aprofitem també per demanar-vos si sabeu de fotos antigues de la platja, especialment d'aquest "aiguamoll segrestat". Si algú/na s'anima, com a entitat o títol personal, aquell dia o dies previs, a col·laborar amb l'organització de l'acte, ens o podeu dir per mail (platges@tinet.org) o als telèfons 690700191 i 663839657. Salutacions de Lola Paniagua, Noemí Martin i Lluis Estamariu des de la Plataforma "Salvem la Platja Llarga i el bosc de la Marquesa" |