Campus Reus
 
 
  
 

2007, la consolidació del Reggus

La 14a. edició del Reggus, Festival de reggae i altres herbes, realitzat a Reus el passat dissabte 30 de juny, ha suposat la consolidació d'aquest esdeveniment musical i cultural.

Malgrat la por prèvia existent pel fet de canviar de lloc el Reggus, que després de diversos anys fent-se a La Palma passava al Camp d'Esports de La Pastoreta, l'assistència de 2300 persones, superant lleugerament el nivell d'assistència de l'any passat, entenem que suposa la consolidació del Reggus.

Corríem un risc i hem superat la prova del canvi d'ubicació, un espai que tot i ser pitjor que La Palma en determinats aspectes, ens obre noves possibilitats i facilita el creixement d'un festival que podia entrar en una situació d'estancament rutinari en l'emplaçament anterior.

La valoració del nou espai per part del públic i de l'organització del Reggus ha estat àmpliament positiva, tant per les dimensions de l'espai com per les possibilitats que ofereix pel que fa a capacitat, serveis, escenari, espai DJ-sound systems, percussions, mercadillo i espai de bar-menjars.

El nivell dels grups participants i la lluna plena que ens va acompanyar tota la nit van acabar d'arrodonir el Reggus 2007. Això ens permet encarar amb optimisme l'edició 2008, que serà la del 15è aniversari, que esperem poder celebrar de forma especial.

Associació Cultural Reggus

 
   
 
 
 
 fletxa anterior 
 
 Una creació d' Editio Software  · Editat i publicat amb Editio Interdum  · Avís legal