
El Campus (Sant Llorenç 11, Reus) acull fins a final de maig l'exposició "Smoking Mind" d'Antonello Bruno, artista de 24 anys llicenciat a l'Acadèmia de Belles Arts d'Urbino (Itàlia) en l'especialitat de pintura, i amb una tesi sobre el món subterrani de "street art" amb la tècnica d'incisió. La major part dels seus treballs es basen en il·lustració en blanc i negre que parlen d'un món a vegades "subreal" o "visionari" fet d'imaginació, encara que aquestes imatges són agafades de la vida quotidiana, del carrer i dels mass media. Vivim en un món on som en constant bombardeig d'imatges: televisió, revistes, internet, cartells publicitaris,... que trobem en tots els angles de la ciutat, tant si volem com si no. És la nostra rutina diària. Aquestes imatges es transformen en disseny, la major part crítics i/o cínics, sobre la societat, però sempre amb la ironia de fons. Amb aquestes il·lustracions intenta fer veure a l'espectador el costat bo i dolent de les coses que ens envolten, amb un estil particular. |